Mehed väidavad, et nad alustasid oma umbes 4500 kilomeetri pikkust sõitu 11. novembril kell 00:57 ja jõudsid Los Angelesse 27 tundi ja 25 minutit hiljem. Varasem rekord sellise rannikutevahelise sõidu puhul oli 28 tundi ja 50 minutit. Keskmiseks sõidukiiruseks oli 165 km/h ja maksimumkiiruseks 310 km/h. Need andmed pärinevad meeste poolt üles seatud GPS-ilt.

"Rannikutevahelise kiiruserekordi (ing. k Cannonball run) hoidmine on üks minu elu unistusi," kommenteeris sõitu Toman, kes oli üks auto juhtidest. "Mul ei ole kavas seda uuesti proovida, kuna ilmselt paremini ei saakski - meil oli ideaalne ilm ja liiklustingimused, tee-ehitusi polnud ja politsei ei pidanud meid kordagi kinni," sõnas ta. Google Mapsi hinnangul võtaks distantsi läbimine tavatingimustes autoga umbes 41 tundi.

Vaadates nii keskmist kiirust kui ka sõidu tippkiirust on selge, et auto, mille roolis katsumus ette võeti, oli võimekas. Mehed valisid rekordi purustamiseks Mercedes-Benz E63 AMG - võimsa masina, mis oli veel lisaks saanud uue väljalaske ja turbotuuningu. Auto võimsus on meeste sõnul umbes 800 hobujõudu ehk 600 kilovatti.

Selleks, et illegaalse kiirusrekordi püstitamisel politseist kõrvale hoiduda, kasutati ulatuslikke meetmeid - vähemalt 20 erinevat jälgijat, liiklusrakendust Waze, radaridetektoreid, raadiosidet, binokleid ja lennukite tuvastussüsteemi. Tomani sõnul oli võti selles, et meeskond tegutses ühtselt ning see, et teisi juhte ei häiritud - see on oluline, et neile politseid ei kutsutaks.

Rollid olid meeskonnas hästi jagatud - Douglas Tabutt tegeles planeerimisega, Toman ise ehitas valmis sõidumasina. Chadwicki eesmärk oli aga liiklusel ja kogutaval infol silma peal hoida. Juhirolli jagasid autos kordamööda Tabutt ja Toman. Nagu öeldud, siis meestel endal rekordit parandada plaanis ei ole ning nende lootus on, et sel korral sai selleks nii põhjalikult valmistatud, et paremini keegi teine ei saakski.

Vaata ka loo päises olevat videot, mis räägib rannikutevahelise kiirusrekordi püstitamise ajaloost ja seekordsest rekordist!