Donaldson on praeguseks kampaaniasse haaranud mitmed suured nimed, näiteks PewDiePie alias Felix Kjellbergi ning MKBHD ehk Marques Brownlee. Üldine eesmärk on lihtne - kasutada teemaviidet #TeamTrees, et juhtida kampaaniale tähelepanu ning paluda inimestel kampaania lehel raha annetada, mille eest puid istutatakse. Seejuures on oodatud annetama nii ettevõtted, tuntud inimesed kui ka täiesti tavalised inimesed.
Teemaviite kasutamisega loodavad Donaldson ning ta kaasvõitlejad kampaaniale ja sellega kaasnevale kliimamuutuste probleemile tähelepanu juhtida ning on seda ka edukalt teinud. Näiteks loo päises olev MrBeasti enda video on hetkel Youtube'i populaarsust koguvate videote nimekirjas neljandal kohal.
Samuti on kampaania ulatunud mitmete kuulsuste ja ettevõteteni. Näiteks on endapoolse panuse andnud Tesla ja SpaceX-i juht Elon Musk, kes annetas miljon dollarit, samuti näiteks Twitteri juht Jack Dorsey, kes omalt poolt panustas 150 000 dollariga. Youtube ise näiteks lubas, et juhul kui keegi veel miljoni välja käib, pannakse ka omalt poolt sama suur summa juurde. Kokku on 25. oktoobril alguse saanud kampaania raames praeguseks panustatud pisut alla kaheksa miljoni USA dollari.
Selleks, et need dollarid ka päriselt puudeks muutuks, teevad juutuuberid koostööd Arbor Day Foundationi nimelise MTÜ-ga, mis on üks suurimaid selles vallas tegutsevaid ühinguid. Nende enda eesmärgiks on 2022. aastaks istutada 100 miljonit puud ning selle eesmärgi täitmisele aitavad Youtube'i staarid ning annetajad kõvasti kaasa.
Ettevõte lubab, et puid hakatakse istutama 2020. aasta alguses ning hiljemalt jõutakse kogu protsessiga ühele poole 2022. aasta lõpuks. Puid istutatakse projekti raames üle kogu maailma ning seejuures pööratakse tähelepanu sellele, et need ka vastavatesse ökosüsteemidesse sobiks.
Sisuloojad ise saavad kampaaniat tehes ka aru, et 20 miljonit puud maailma terveks ei ravi. "Meie eesmärk on lõpetada see aastakümne tugeva sõnumiga," ütles endine NASA insener ja praegune Youtube'i sisulooja Mark Rober, kes Donaldsoniga koos kampaaniat veab. "See on konstruktiivne moodus, kuidas poliitikutele näidata, et on paganama viimane aeg kliimamuutuste suhtes midagi ette võtta."
Projekti kohta saab täpsemalt uurida ning ka ise panustada selle koduleheküljel.