2019. autoaastat võib iseloomustada kui saagirohket ja värvikat: müügile on jõudnud nii poppide argiautode uusversioone – Toyota Corolla, Mazda3, Renault Clio – kui täiesti uusi mudeleid nagu Kia XCeed krossover, Seat Tarraco kõikjalsõitja või Škoda Scala.

Ka eriliste uudiste osas pole tänavune aasta kitsi olnud: Toyota Supra GT, Hyundai i30 Fastback, Cupra Ateca – valikut on seinast seina ja igale maitsele. Autoajakirjanikud, kes peavad parimaid nimetama, saavad parajalt pead murda.

Kõik käib sama rada pidi nagu ikka

“Käes on kahekümnes kord valida Eesti aasta autot ja midagi põhimõtteliselt teistmoodi ei ole. Kunagi ammu-ammu panime suuremas seltskonnas praegused printsiibid paika ja kuni neid koos pole ringi vaadatud, nii on,” selgitab ettevõtmise juht, Tehnikamaailma peatoimetaja Tõnu Ojala.

Kuidas Eesti Aasta auto valitakse ja milliste autode seast sel aastal valitakse, loe SIIT