Lisaks ei valmistata „tee-tsee-erri“ ka nii piiratud koguses, ehk neid tehakse seitsmenda põlvkonna lõpufaasis täpselt nii palju, kui nõudlust on. Mudelit GTI TCR pakutakse praegu veel vaid viie uksega luukpärana ja tänu muudetud detailidele on see erimudelile kohasema välimusega, kui üsna ilmetud R-versioonid.

Pidades silmas kiirust, juhitavust ja kasutusmugavust, on Golf GTI alates viiendast põlvkonnast peale otsekui Porsche 911. "Enam paremaks minna ei saa," mõtled sa rooli tagant välja astudes, kuni mantlipärija tulekuni, mis tõestab taaskord, et saab küll.

Jõuline EA888

Võistlusversioonilt mudeliindeksi laenanud uustulnukat jõustab GTI kaheliitrine EA888-nimeline ottomootor, mis arendab 169 kW/230 hj asemel 213 kW/290 hj @ 5400-6400 p/min. Suurimaks pöördemomendinäiduks on 380 Nm @ 1950-5300 p/min ja veojõud kantakse teepinnale esirataste vahendusel.

Volkswagen Golf GTI TCR

Veojõu maha panekul on abiks elektrooniliselt juhitav piiratud libisemisega diferentsiaal ja käigukastiks pakutakse seitsmekäigulist „automaati“, ehk kahe siduriga DSG-käigukasti. 100 km/h saavutab TCR ideaalis 5,6 sekundiga, auto tippkiiruseks on 250 km/h ja kui tellite autole nn Performance Paketi, siis saate koos tavaseadest 20 mm madalama adaptiivvedrustuse (+1000 €) ja 19-tolliste velgedega (+2172 €) ka nihutatud piiraja, mis lubab saavutada tippkiiruseks 260 km/h. Keskmiseks kütusekuluks lubatakse aga WLTP-tsükli kohaselt 7,8 l/100 km.

„Tee-tsee-erri“ jõustav nelja silindriga EA888 näib madalatel pööretel jõulisem kui võistlejate jõuallikad. Pöörete piiraja rakendub 6800 p/min juures ja stardiabi kasutades ei lasta pöördeid paiga peal tõusta üle 4000 p/min, mis näib mõistliku otsusena, sest veojõukontrollita paigalt võttes jääb isegi sellisel juhul maha arvestatav suitsupilv.

Kuival teel ja otse edenedes paneb GTI TCR veojõu maha vähimagi probleemita ning ehkki käänulisel teel on teinekord täheldatav veorataste katkumine, on rooli sohvri käest tõmmata sooviv esirataste puksimine sellest versioonist küll välja roogitud.