Ja ehkki uued elektriautod – nagu näiteks Honda e, Porsche Taycan ja Volkswagen ID.3 – näivad röövivat kogu tähelepanu, pole jätkuvasti häid vastuseid ei akuplokkides kasutatavate materjalide saadavuse ega nende hilisema ümbertöötluse osas, mistõttu näivad tootjate poolt välja pakutud elektriautode tiraažid ehk liialt optimistlikud. Aga elame-näeme, vähemasti on „särtsuliikurite“ hinnad allapoole tulemas, sest näiteks VW mudeli ID.3 alghind jäävat väikseima akuploki korral alla 30 000 euro.

VW ID.3

Ideeauto AI:TRAIL Quattro annab ettekujutuse, millised võiksid Audi maasturid välja näha aastal 2030, kui midagi seesugust tootmisküpseks saab. Audi usub, et selleks ajaks on paljud loobunud autode omamisest, asendades need seesuguste rentimisega, mida parajasti vajatakse. Nelikveoline AI:TRAIL quattro oleks kasutatav nii maasturi kui ka lõbusõidukina ja selle nelja elektrimootori liitvõimsuseks on 320 kW/435 hj. Sõiduki pikkus on võrreldav linnamaasturiga Q3 ja telgede vahe mudeliga Q7, eeldatav sõiduulatus oleks maanteel pea 500 km ning maastikul 250 km. Tegu pole ka luuluga, sest sõiduk on koostatud olemasolevate VW Grupi elektriautode komponentide najal.

AI:TRAIL Quattro

Audi RS 6 Avant on samanimelise jõujuurika neljas põlvkond. Audi inimeste sõnul on baasmudeliga ühised vaid esiuksed, katus ja pakiruumiluuk ning ehkki sarnaselt eelkäijaga on sellegi nelikveolise südameks 4,0-liitrine V8, on nüüd tegemist pehme hübriidiga, sest uustulnukal on ette näidata 48-voldine elektrisüsteem. V8 maksimaalseks võimsuseks on 441 kW/600 hj (800 Nm 2050-4500 p/min), mille najal saavutatakse 100 km/h 3,6 sekundiga. Lisaks esitletakse messil ka mudelit Audi RS 7 Sportback, mille võimsus- ja kiirusnäitajad on samasugused. Mõlemad mudelid peaksid esimeste ostjateni jõudma veel enne käesoleva aasta lõppu.