Peugeot 3008 linnamaasturi uus põlvkond sai populaarseks niipea, kui müügile jõudis: Eestis on auto olnud pidevalt mudelitabeli esikümnes. Euroopas on seda müüdud rohkem kui 700 000.

Peugeot lipulaev 508 jõudis uue põlvkonnani 2018. aastal ning on teeninud ridamisi auhindu innovatsiooni ja silmipaitava disaini eest. Auto on figureerinud kõigis olulisemates aasta auto valimiste superfinaalides.

Peugeot 508 SW universaal on omas segmendis üks ruumikamaid ning selle jõuallikate valik on õnnestunud: nii bensiini- kui diiselmootorid hiilgavad ökonoomsusega ja madalate heitmenäitudega.

508 on üks neist, mis alustas ilusate sedaankerega autode comebacki ja kui vaadata hinna-varustuse suhet, ei ole mudelile omas segmendis vastast. Detailideni läbimõeldud viimistlus lubab 508-t võrrelda esmaklassi kuuluvate markidega.

Peugeot 3008 Hybrid4

Peugeot 3008 Hybrid4 uue põlvkonna hübriidajam on teadaolevalt segmendi madalaima CO2 emissiooniga: vaid 29 grammi kilomeetri kohta.

Aku mahutavus on 13,2 kWh ning auto täiselektriline sõiduulatus kuni 59 km. See tähendab, et linnas on võimalik igapäevaseid sõite teha ka üksnes elektri toel. Hübriidajam annab 3008-le juurde võimsust: “nullist sajani” kulub nüüd vaid 6,5 sekundit.

Peugeot 3008 Hybrid4-l on kombineeritud 200hj (147kW) PureTech bensiinimootor ja kaks elektrimootorit: 110hj (81kW) e-EAT8 automaatkäigukastiga ühendatud elektrimootor esiteljel ning 112hj (83kW) tagasillaga ühendatud elektrimootor.

Auto aku laadimine on kiire ja lihtne – täielikuks laadimiseks Wallbox(3) laadijaga kulub 1 tund ja 45 minutit. Ja muidugi saab pistikhübriidi laadida ka tavapistikust.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena