Umbes 20 kilomeetrise sõiduulatusega ning 20 km/h liikuv tõukeratas käiks auto sisse selle jaoks spetsiaalselt rajatud hoidikusse, mis võimaldaks seda ka sõidu ajal laadida. Selline lahendus oleks tervitatav, kuna nii ei peaks tõukeratas pidevalt pagasiruumis olema ning seal üleliigselt ruumi võtma.

Umbes kaheksa kilogrammi kaaluv tõukeratas on hetkel veel prototüüp, mida tutvustati esmakordselt juba 2017. aastal, kuid see hakkab juba ilmet võtma. Rattal on kaks esi- ja tagatuld, digitaalne näidikupaneel, mis näitab aku laetuse taset ning kiirust ja esirattavedrustus, mis tagab pehmema sõidu. Tõukeratas on kokkuvolditav ning tundub vähemalt videost piisavalt kompaktne, et seda ka kaasas kanda.

"Meie elektritõukeratas muudab esimese ja viimase miili läbimise tõeliseks rõõmuks ning aitab vähendada liiklustiheduse ja emissioonidega seonduvaid probleeme linnades," ütles Hyundai Motor Groupi robootikaosakonna juht DongJin Hyun.

Ka teised autotootjad on viidanud, et sellised autos olevad elektritõukerattad võiksid olla hea moodus linnades liiklemiseks. Sarnastest arendustest on teada andnud näiteks Volkswagen, BMW, Škoda, Toyota, Ford ja teised tootjad.