Ülemäära palju päikesepaneel auto liikumisse ei panusta. Kuigi tootja ütleb, et ideaaltingimustes võiks sealt tulla umbes 60 protsenti hübriidauto aku laadimiseks vajalikust energiast. Selle energia abil võiks Hyundai esindajate sõnul auto aastas läbida 1300 kilomeetrit, ehk umbes 3,5 kilomeetrit päevas.

Hyundai ütles, et kaalub sarnaste päikesepaneelilahenduste toomist ka teistesse hübriiditesse, kuna just seal on nende rakendamine hübriidautode väikeste akude tõttu mõttekas.

Lisaks sellele töötatakse ka uue põlvkonna päikesepaneelide kallal, mis on läbipaistvad ning seega paremini kasutatavad. Samuti võimaldaks need auto avaramaks muuta. Praegused paneelid on tavalised ränipaneelid, mis on varustatud kontrolleriga ning salvestavad elektri auto akusse.

Päikesepaneelidega varustatud hübriid-Sonata tuleb müügile vaid Põhja-Ameerikas ja Lõuna-Koreas, teistes piirkondades seda müüa ei plaanita. Autotootja pole ka siiani öelnud, kui palju konkreetne mudel maksta võiks.

Päikesepaneelidega varustatud autosid on tehtud varemgi, näiteks on neid kasutatud Toyota Prius PHEV katusel, samuti on päikesepaneelidega katsetanud USA autotootja Fisker, kes oma "Karma" katusele samuti päikesepaneeli panid. Mõlemal juhul oli kogemus autoomanikule aga pigem frustreeriv - Priuse puhul suutis paneel anda energiat kliimaseadmele, Fiskeri puhul oli paneel küll võimsam kuid ei olnud siiski jõuallikana tõsiseltvõetav.