Hetkel on idee veel läbirääkimiste faasis ning kohalik transpordiministeerium on teemal ellu kutsunud avaliku diskussiooni. Valitsuse esindajate sõnul on kava otseselt seotud Ühendkuningriigi valitsuse kavaga olla 2050. aastaks täiesti süsinikneutraalne. Kuna transpordist tulenevad gaasid moodustavad kõigist kasvuhoonegaasidest umbes veerandi, on elektriautode suuna arendamine ja transpordiemissioonide vähendamine Ühendkuningriigi jaoks väga oluline.

Värskelt välja pakutud plaani kohaselt peaksid uusehituste arendajad tulevikus igale uuele majale elektriauto laadimiskoha ehitama. Jutt käib just eramajadest, korterelamute tarvis on valitsus investeerinud 40 miljonit naela, et luua ka sinna laadimisvõimalused. Praegu uuritakse nende tarvis näiteks juhtmevaba laadimise ja teest välja kerkivate laadimiskohtade rajamise võimalusi.

"Kodus laadimine on tarbijate jaoks kõige mugavam ja odavam moodus elektriautot laadida," ütles Ühendkuningriigi transpordiminister Chris Grayling. "Auto saab lihtsalt ööseks laadima jätta täpselt nagu nutitelefoni."

Ka praegu on Ühendkuningriigi valitsus tugevalt elektriautodega seonduvad infrastruktuuri arendanud, näiteks on loodud toetusfond, mille abiga inimesed saavad endale koju elektriautode laadimiseks vajalikke süsteeme rajada. Praeguseks on selle abiga rajatud üle 100 000 laadimiskoha.

Samuti on saareriigi ametivõimud teada andnud, et 2040. aastast on keelatud müüa selliseid autosid, mis vähemalt osaliselt elektriajami toel ei tööta. Kuigi täpsemaid detaile selle plaani kohta pole avaldatud, oletavad kohalikud spetsialistid, et see võib tähendada, et kõikidel uutel autodel peab olema võimekus läbida vähemalt 50 kilomeetrit elektrimootori toel. See tähendab, et uute autode näol saaks müüa vaid elektriautosid ja hübriide.