Kõigest pooleteist aasta jooksul on mehed kolme printeri abiga internetis leidunud 3D mudelite abiga auto kere pea täielikult valmis saanud. Selle puhul on originaaliga aga üks oluline erinevus - kui Lamborghini on oma superauto kere teinud süsinikkiust, 3D printitud masinal on kere aga biomassist tehtud PLA plastikust. Tulede printimiseks on kasutatud kergemaid termoplaste.

Samuti rõhutavad auto loojad, et kõik osad ei ole 3D-prinditud, näiteks on kere tugevdamiseks kasutatud süsinikkiudu, samuti on osad auto osad loodud CNC pingi abiga. Auto raam, vedrustus ja jõuülekanne on kõik tehtud terasest. Mootori ning jõuülekande poolest päris-Lamborghiniga masin ikkagi konkurentsis pole, doonormootor pärineb 2003. aasta Chevrolet Corvette'ilt, jõuülekandesüsteem aga Porsche 911-lt.

Peale selle rõhutab Backus, et tegemist ei ole üks-ühele koopiaga, vaid iga kerepaneeli puhul on nad auto välimust rohkemal või vähemal määral muutnud, luues omapärasema disainilahenduse. "Tegemist on ainulaadse projektiga ning see ei ole müügiks," ütles Backus. Võib aimata, et paljud disainimuudatused on ellu viidud ka selleks, et mitte Lamborghinilt nende disaini kasutamise eest kohtukutset saada.

Hetkel on mehed oma projektiauto kallal jõudnud elektritöödeni. Täpsemalt saab masina ehitamise progressil silma peal hoida projekti Facebooki lehel.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena