On mitmeid põhjuseid, miks uus prototüüp eelmisest Toyota loodud päikesepaneelidega masinast parem on. Näiteks on kõigest 0,03 mm paksuste paneelide kasutamine võimaldanud autotootjal katta pea kogu Toyota Prius HPV pealispinna - kapoti, katuse ning tagaklaasi. Tavaliselt on autotootjad just paneelide paksuse ning jäikuse tõttu katnud vaid autode katuseosa.

Peale selle töötavad Toyota esindajate sõnul paneelid nüüd nii auto sõitmise kui ka seismise ajal. Varasemalt oli prototüüpauto võimeline elektrit tootma vaid seismise ajal, seega ka selles valdkonnas on tehtud suur edasiminek.

Ka tootlikkusnumbrid on üpris mõistlikuks saadud, ettevõtte esindajate sõnul on paneelid võimelised omaks võtma 34 protsenti päikeseenergiast. Kui valdavalt on sellistel autodel olevad paneelid jäänud oma nominaalvõimsuse poolest 100-200 vati ligi, siis Toyota uue masina paneelide võimsus on 860 vatti.

Mida see kõik sõidunumbritega teeb? Kui masin päev otsa pargib, annab süsteem juurde umbes 45 kilomeetrit sõiduulatust. See tähendab, et päikesepaneelid hakkavad vaikselt konkureerima pistikhübriidide poolt pakutava elektrilise sõiduulatusega. Sõitmise ajal võivad paneelid juurde anda veelgi rohkem sõiduulatust, Toyota hinnangul jääb see number 56 kilomeetri ligi.

Katsetused autoga Jaapanis jätkuvad, kuid seda, millal võimsamate päikesepaneelidega sõidukid lõpptarbijateni võiks jõuda, ettevõte ei täpsustanud.