T-Cross baseerub VAG grupi MQB moodulplatvormil, mis võimaldab laialdasi variatsioone. Autot toodetakse koos baasmudeli Pologa Hispaanias Pamplona tehases kahe erineva pikkusega teljevahega, millest pikem jõuab küll ainult kaugel idas paiknevale suurimale turule, Venemaale.

Väike, kuid maasturlik

Volkswagen T-Crossi kujustus on kõrge ja jõuline, olles tänu sellele tuntavalt ruumikam võrreldes vähem funktsionaalsema VW Pologa.

Ka 19 cm kliirens on muljetavaldav olles 3 cm kõrgem, kui suuremal ja kallimal T-Roc’il. Siiski seab hinnaklass oma piirid, nelikvedu ei ole ega tule mitte mingi raha eest. Põhjuseks auto linnadžungli orientatsioon.

Taga on kahel täismehel ruumi lahedalt, jalalabad saab probleemideta esiistme alla lükata. Tegu on kõrgema ja püstisema isteasendi loogilise tulemiga. Viiel inimesel läheb aga kitsaks. Auto tagaistet saab ühes tükis edasi-tagasi liigutada, see suurendab pagasiruumi mahtu 385-lt 455 liitrini, seljatuge alla klappides tekib sile põrand.

Volkswagen T-Cross

Lisaks pakutakse kallimates varustustasemetes topeltpõhjaga pagasiruumi. T-Crossi tagaluuk avaneb aga alati üksnes lihasjõul.

Mootori- ja rehvimüra on kabiinist isoleeritud autoklassile üsna hästi, ehkki pole võrreldav suurema venna Tiguaniga. You get what you pay for! Ka turvalisuse osas on kõik korras, hulk juhiabisid on teed jälgimas ning vajadusel sekkumas.

Testiauto värvi osas jagunesid arvamused kaheks. Ühed ütlesid selle kohta väga halvasti ning teised lihtsalt keeldusid oma arvamust avaldamast. See näeb hea välja arvutiekraanil, aga mitte päriselus.

Seest heas mõttes tüüpiline Volkswagen

Autosse sisenemine on tänu kõrgele kerele väga mugav, standardistmed on toekad ja ei väsita ka pikemal sõidul. Juhi isteasend on kõrgem võrreldes põhikonkurendi Aronaga, mis annab lootust, et T-Cross meeldib mitte ainult noortele, vaid ka neile, kel lapsed kodunt läinud ning suurt autot igapäevaselt enam vaja pole.

Rooli taga on kõik nagu tüüpilises Volkswagenis. Näidikuplokk, infolust ja isegi istme käetugi pärinevad grupi lõpututelt varuosariiulitelt olles mugavad ja funktsionaalsed. Koostekvaliteet on tasemel, kuid kabiinis kasutatakse häirivalt suures koguses silmatorkavalt kõva ja odavat plasti. Samas need kohad, millega juht pidevalt kokku puutub, on siiski mõnusalt pehmed.