Walmarti sõnul kasutavad kullerid Walmarti poolt pakutavaid masinaid ning on varustatud kehakaameratega, et nende tegevust jälgida ja vajadusel läbi kasutajaliidese ka sekkuda või kulleriga kontakteeruda. Kaubandusettevõte pole veel täpsustanud, kuidas kullerid kodudesse sisse saavad, kommenteerides vaid, et tegemist on "nutika sisenemislahendusega".

Lisaks ütles ettevõte, et kullerid saavad põhjaliku koolituse nii inimeste kodu korras hoidmise kui ka külmkapi organiseerimise kohapealt. Walmarti sõnade kohaselt kohtlevad kullerid klientide kodusid just nagu need oleks "sõbra või pereliikmete kodud" ning oskavad pärast koolitust "organiseerida külmkapi nii, et see oleks kõige efektiivsem".

Klient saab kogu protsessi oma nutiseadmest jälgida

InHome teenust hakatakse katsetama kolmes linnas - Kansas Citys, Pittsburghis ja Vero Beachis. Seda kui palju kojuvedu maksab ning kuidas täpselt kullerid inimeste kodudele ligi pääsevad, Walmart ei täpsustanud.

Ettevõte üritas sarnase lahendusega turule tulla ka 2017. aastal, kuid teenus kuulutati aasta hiljem lõppenuks.