Auto jagab platvormi teise superauto, Lamborghini Huracaniga, kuid jääb oma Itaalia sugulasele võimsuselt siiski õige pisut alla - Audil peidab end kapoti all 532 hobust, ehk 397 kilovatti, Huracani puhul jäävad numbrid 400-st ülespoole.

Võimsuse ja tagaveolisuse kombinatsioonis saab Audiga soovi korral päris edukalt lõbutseda. 100 km/h kiiruse saavutab auto 3,7 sekundiga ning maksimaalselt on võimalik tootja andmete kohaselt spidomeetrile manada 320 km/h. Õhku jääb muidugi küsimus - kus? - kuid ka Eestis on täiesti kohad olemas, kus gaasipedaali muretult sõtkuda saab.

Audi R8 RWS

RWS mudel on võrreldes tavapärase Audi R8-ga umbes 50 kilogrammi kergem, kuna välja on visatud esisilladiferentsiaal ja teised osad, mis samuti esisilla vedavaks muudavad. Vaatamata kaotatud kaalule, on masin vaid ühe vedava silla tõttu siiski 0-100 km/h kiirendamisel 0,2 sekundit aeglasem kui nelikveoline vend.

Samas on tagaveoline R8 tänavapildis haruldane nii maailma kui ka Eesti mastaabis, kus arvel on üldse vaid 22 R8-t. Maanteeameti info kohaselt seejuures ühtki tagaveolist autot Eestis arvele võetud ei ole ning eripära kinnitab ka autos olev märk, mis tunnistab, et tegemist on ühe masinaga kõigest 999-st, mis maailmas toodetud on. Tõsi, väliselt tavapärase R8-ga võrreldes ühtegi visuaalset erinevust näha ei ole, seega jääb see teadmine ainult juhile endale.

Audi R8 RWS

Samas on autol aga sportpakett, mis niigi sportliku välimusega masinast tõelise iluduse teeb ning selle kindlasti linnapildis esile tõstab - punaste elementidega esispoiler, sportlikum (ja valjemat heli tegev) väljalaskesüsteem, karbilaiendid ja tagadifuusor teevad masina esteetiliselt väga-väga ilusaks.

Audi R8 RWS

Sõiduki eest küsitakse 155 000 eurot, mis on päris kena hulk krabisevaid, kuid tasub silmas pidada, et selle eest saab ka unikaalse auto, mis pikas plaanis isegi investeeringuna ära tasuda võib.