See pole tegelikult üllatuslik, arvestades, et viimaste aastate lõikes on huvi nii e-spordi turniiride kui ka striimijate suhtes hüppeliselt kasvanud. Kus on vaatajaid, seal on ka sponsoreid ja nii rahamäed aina kasvavad.

Näiteks populaarse videomängu Counter Strike: Global Offensive'i puhul on suurvõistluste auhinnafondid viimase viie aasta lõikes kasvanud neljakordselt - kui 2015. aastal oli auhinnafond 250 000 USA dollarit, siis selleaastase turniiri auhinnafond oli juba miljon USA dollarit. Sarnast trendi on märgata ka teiste videomängude puhul.

Kuid turniirimänguritest veelgi suuremat palka võivad teenida striimijad ehk otse-eetris mängijad. Tunnipalk on korralik - kui suudad pidevalt oma mängusessiooni vaatamas hoida vähemalt 15 000 inimest, võid teenida 25 000 kuni 50 000 USA dollarit tunnis. Enamasti maksavad selliseid summasid mängijatele mängufirmad, kes oma uutele mängudele populaarsust tahavad.

Viimane tähelepanuväärseim juhtum puudutab mängustuudio EA poolt turule toodud Apex Legendsi nimelist mängu. Nimelt maksis stuudio Ninja nime all Fortnite'i mängimisega tuntuks saanud Richard Tyler Blevinsile väidetavalt paaripäevase mängimise eest miljon USA dollarit. Ninja on populaarse striimikeskkonna Twitch kõige populaarsem mängur - tema kanalil on kokku 14 miljonit jälgijat ning igal nädalal jälgib tema videosid keskmiselt üle 40 000 inimese.

Allikate väitel plaanivad uute mängude puhul sarnast turundusstrateegiat ka mitmed teised mängustuudiod ning tegelikult on sellest kasu kõigile - mängurid saavad raha, huvilised uutel mängudel silma peal hoida ning arendajad vajaliku tähelepanu.