Mõistlik või mõttetu? Samsung toob turule Instagrami-põlvkonnale suunatud teleri
Samsung toob turule Sero mudelinime kandva teleri, mida saab lihtsasti 90 kraadi võrra pöörata. Nii on mugavam vaadata sotsiaalmeediasisu, millele selline nn "vertikaalne" ekraani kuvasuhe paremini sobib.
Engadget vahendab, et Samsung plaanib uue teleriga muljet avaldada just nn milleniaalidele, kelle jaoks mobiilne sisu ning sealhulgas vertikaalne kuvasuhe olulised on. "Samsung jätkab selliste telerite tootmist, mis klientide maitseeelistustele vastavad," ütles Samsungi ekraaniosakonna juht Han Jong-hee.
Püstasendisse keeratud Sero saab telefoniga ühenduma panna NFC abil ning siis saab telefonipildi ekraanile peegeldada. Tavaasendis toimib teler tavapäraselt ning pakub 60 vatiseid kõlareid, 4.1 heli ja võimalust kontrollida telerit Samsungi virtuaalabilise Bixby abil.
Samsungi hinnangul võiks püstine ekraan olla abiks ka fotode vaatamiseks ning veebipoodides surfamiseks, kus toote kohta käivad kommentaarid on otse selle all.
Teler tuleb esialgu müügile Lõuna-Koreas, kus selle hind saab olema 1,9 miljonit woni, ehk umbes 1450 eurot. Lisaks Serole toob Samsung müügile ka Serif ja Frame telerid, mis oma väljanägemiselt meenutavad pildiraame.