Tegelikult on autode arendamise taga hoopis Toyota, kes alustas vesinikveokite arendamisega juba 2017. aastal Project Portali raames. Sel nädalal andiski autotootja teada, et koos veokitootja Kenworthiga arendatud vesiniksõidukid hakkavad päriselt USA teedel ringi vurama.

Täpsemini tuuakse California teedele 10 veoautot, mis jagunevad eri ettevõtete vahel - nelja veokit hakkab kasutama Toyota enda logistikaharu, kolm veoautot saab kasutamiseks UPS, kaks jäävad Total Transportation Servicesi kasutusse ja ühe veoauto saab prooviks Southern Counties Express. Sõidukite prooviperiood algab 2019. aasta lõpust.

Nullemissiooniga vesinikelementi peetakse tõeliseks tulevikuenergia allikaks - vesinikust elektri tootmise ainus kõrvalprodukt on vesi, seega loodusele on see väga säästlik lahendus. California on vesiniktehnoloogiate arendamises eesrindlik - tegemist on sisuliselt ainukese piirkonnaga maailmas, kus on välja arendatud ulatuslik vesinikutanklate võrgustik, seega on loogiline, et testid viiakse läbi just seal. Lisaks lubas tanklate arendamisega aidata ka Shell, kes lubas projekti raames piirkonda juurde ehitada kaks suurt vesiniktanklat.

Toyota plaan on nullemissioonirevolutsioon esmajärgus tuua just logistikasektorisse, kuna selle mõju keskkonnale on oluliselt suurem kui tarbesõidukite oma. Näiteks plaanib Jaapani autofirma turule tuua ka nullemissiooniga traktorid ja tõstukid.