Nagu öeldud - masin on Eestis taastatud, sellele on tehtud keretööd ning kõpitsetud on ka võimsa, 6,4 liitrise, 242 kW võimsusega mootori kallal. Võimsa mootori tõttu on masinale paigaldatud ka ketaspidurid, kuna algupärases seades on sõidukil vaid trummelpidurid.

Maailma esimeseks muskelautoks peetav GTO sai teoks, kuna 1963. aastal keelas General Motorsi juhtkond ettevõtte allüksustel motospordis osalemise. Selle tulemusel otsustas Pontiac astuda sammu võimsamate tänavaautode suunas ning nii sündiski Pontiac GTO. Tegemist on ühe kõige kiirema masinaga, mis Pontiaci tehastest üldse välja veerenud on.

Auto loomisel mängis muuhulgas rolli legendaarne USA autodisainer John DeLorean, kelle saavutuste hulka kuulub terve hulk iludusi - lisaks GTO-le ka näiteks Pontiac Firebird, Pontiac Grand Prix ja filmist "Tagasi tulevikku" tuntuks saanud masin, mis disaineriga perekonnanime jagab.

Praeguseks on GTO investeering, mille väärtus ajas kindlasti kasvab. Hetkel Eestis müügis oleva masina eest tuleb välja käia 49 500 eurot. Igapäevasõitudeks masinat aga väga mõistlik kasutada ei ole, keskmine kütusekulu jääb julgelt üle 20 liitri saja kilomeetri kohta. Nendel üksikutel kordadel, mil masin garaažist välja saab, püüab see aga meie hallidel tänavatel kindlasti pilku.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena