"On rõõm tõdeda, et inimesed on uue seadme hästi vastu võtnud. Täpsemini on pooleteise nädala jooksul kaubaks läinud 215 protsenti rohkem tipptelefone kui eelmisel aastal," sõnas Samsung Eesti mobiilidivisjoni juht Antti Aasma.

Samsungi jaoks on tegemist kindlasti positiivse uudisega, nimelt oli eelmise aasta lipulaev S9 Lõuna-Korea ettevõtte jaoks kõige kehvemini müüv lipulaevmudel ning selle müügitulemusi võis võrrelda 2012. aastal müügile tulnud Galaxy S3 mudeliga. Suuresti seetõttu teatas Samsung hiljuti ka kehvadest majandustulemustest. Selle aasta majandustulemused terendavad aga vähemalt hetkel palju positiivsemates toonides.

Aasma sõnul panustavad eestlased seejuures isukalt ning eelistavad pigem kallimat ning suurema ekraaniga mudelit - enim on tellitud S10+ mudelit, mille tellijaid on lausa 55 protsenti kõigist eeltellijatest. Tavapärase S10 mudeli kasuks on otsustanud 41 protsenti eeltellijatest, väiksema S10e kasuks aga vaid 5 protsenti inimestest.

„Vaadates Baltikumi müügitulemusi mälu lõikes, võib välja tuua, et ennekõike on populaarsem just 128GB mälumahuga mudelid, mis moodustavad kokku 84 protsenti ostetud telefonidest. Siiski leidub ka neid, kes soovivad just kõige suuremat võimalikku salvestusruumi, seega moodustab 4 protsenti ostetud telefonidest 1TB mäluga mudelid,“ rääkis Aasma. Värvidest on kõige populaarsem valik must, seejärel valge ning roheline.

Samsung tutvustas uusi telefone 20. veebruaril, mil algas ka seadme eelmüük. Eestis jõuab uus telefon poodidesse selle nädala reedel ehk 8. märtsil. Antud müügiandmed hõlmavad kõigi edasimüüjate statistikat Eestis ja Balti riikides.