Navara platvorm on kiidetud oma multilink vedrustuse tõttu, mis teeb selle juhitavuse ja sõidumugavuse paremaks nii tühjalt kui täislastis. Nimelt on tarbesõidukid, mis asjade transpordiks mõeldud tühjana üsna ebamugavad ja rahvakeeli kitsed.

Proovisime Nissan Navara, Renault Alaskanit ning Mercedes-Benz X-classi, mis kõik on sisuliselt sama auto. Veoskeem, mootor, veermik ja kahel esimesel ka absoluutselt kõik muu, kui tootja märk ja nimi passis välja jätta. X-class on seevastu teistest suudetud teha seest avaramaks, heli rohkem summutatud ning üldse tunnetust muudetud luksuslikumaks. Kas see on väärt lisa 10000€, sõltub juba sellest, palju see embleem sulle väärt on.

Arvutimaailma videotega kursis olemiseks soovitame vajutada Youtubes subscribe ning kellukese ikooni et saada videote kohta teavitus. Järgmine nädal juba uus video.