Nii ähvardavadki ametnikud nüüd McDonnell Douglas MD87 mudelinimetust kandva lennuki oksjonile panna juhul, kui omanik sellele lähima aasta jooksul järgi ei tule. Nimelt näeb Hispaania seadusandlus ette, et lennukist on vaja ametlikult teada anda kolme järjestikuse kuu jooksul ning kui omanik aasta jooksul teadaannetele ei reageeri, saabki selle enampakkumisele panna.
Kuigi hüljatud lennukid maailma lennujaamades on üpris haruldased, on selliseid juhtumeid ka varasemalt ette tulnud. Näiteks oli keegi "jätnud" 2015. aastal Malaisias asuvasse Kuala Lumpuri lennujaama lausa kolm suurt Boeing 747 kaubalennukit. Toona ei ilmunudki lennuki omanik vaatamata lennujaama poolt suurtesse ajalehtedesse pandud reklaamidele välja ning lennukid müüdi lõpuks vanarauaks.
Kuidas on võimalik, et lennujaama jäänud lennuki jälgi pole võimalik ajada? Riigi poolt välja antavas väljaandes BOE ilmunud teate kohaselt on lennuk olnud aastate jooksul seotud mitmete eri ettevõtetega, mis on pankrotti läinud. Kuni 2008. aastani tegi lennuk tšarterlennufirma Pronair alluvuses lende Hiina, seejärel liikus aga kaupade veoga tegelenud Saicus Airi omandisse, mis läks pankrotti 2010. aastal. Pärast pankrotti lennuk konserveeriti ning uus omanik pole selle vastu siiani huvi tundnud.