Esimesed e-Nirod peaksid Eestisse jõudma jaanipäevaks ja selleks ajaks saavad paika ka hinnakirjad ning varustustasemed, kuid Inglise kuninganna valitsusalas pakutakse autot kahe akuplokiga, millest suurem mahutab 64 kWh ja väiksem 39,2 kWh. Võimsama akuplokiga auto arendab 150 kW/204 hj ja „nullist sajani“ jõuab selline e-Niro 7,8 sekundiga. Väiksema akuploki puhul on need näitajad 100 kW/136 hj ja 9,8 sekundit ning sõiduulatuseks lubatakse sellise „patareiga“ kuni 289 km (WLTP).

Korraldajate sõnul olid tiitlivõidu noppimiseks head võimalused ka uuel 3. seeria BMW-l, Citroën Berlingol ja Cupra ülikonda susatud Seat Atecal, ent nende kõigi õnnetuseks kandideerisid nad e-Niroga samal aastal. Žürii sõnul väärib võitjast rääkides rõhutamist ka selle praktiline olemus, hea varustus ning suutlikkuse ja sõidumugavuse vahel leitud hea tasakaal. Toome siinkohal ära ka alamkategooriate võitjad – et võiksite endale hea ostu eest õnne soovida või poodi minnes nimekirja spikrina kasutada – ja tõenäoliselt panete ka tähele, et minide arvestuses tunnistati parimaks teinegi Kia – Picanto – ja koguni teist aastat järjest.

What Car? 2019. aasta auto võitjad

Minid

Kia Picanto

Kia Picanto

Superminid

Volkswagen Polo

Volkswagen Polo

Kompaktautod

Škoda Octavia

Škoda Octavia

Väikesed linnamaasturid

Seat Arona

Seat Arona

Keskmised linnamaasturid

Volvo XC40

Volvo XC40

Suured linnamaasturid

Peugeot 5008

Peugeot 5008

Luksus-linnamaasturid

Audi Q7

Audi Q7

Sportlikud linnamaasturid

Cupra Ateca

Cupra Ateca

Mahtuniversaalid

Citroën Berlingo

Citroën Berlingo