Lisaks muudetud välimusele on „näotõste“ läbinu saanud 8,4-tollise ekraaniga infolustisüsteemi ja auto veermiku käitumise üle valvava tarkvara Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI). Viimane jälgib reaalajas andurite vahendusel auto asendit ja seda mõjutavaid liikumisi, et muuta välkkiirelt nii vedrustuse kui ka nelikveo ning nelikroolimise seadeid, mis võimaldavad võtta sohvril uuest mänguasjast kõik, mida rehvide haardevõime vähegi võimaldab.

Ferrari 488 rivaali mootoriruumis on 5,2-liitrise V10, mis arendab 8000 p/min juures 470 kW/640 hj ning annab suurimaks pöördemomendiks 600 Nm @ 6500 p/min. Nelikveolise sportauto tühimass öeldakse olevat 1422 kg, mis tähendab seda, et Huracán EVO kaalu/võimsuse suhte on 2,22.

Uustulnuk saavutab paigalt võttes kiiruse 100 km/h 2,9 sekundiga, kaks korda suurem kiirus saadakse kätte üheksa sekundiga ja tippkiirus on 325 km/h. Loomulikult on tasemel ka pidurid – Lamborghini sõnul on Huracán EVO pidurdusmaa kiiruselt 100 km/h vaid 31,9 meetrit.

Väliskujunduses torkavad silma suuremate õhuvõtuavadega esiosa ja muudetud tagaosa, milles on kesksel kohal tagatulede all kogu auto laiuses kulgev tuulutusrest. Tavamudeli kaks ümmargust väljalaskeava hakkavad paiknema kahel pool numbrimärki.

Aerodünaamiliselt „libedamad“ pidavat olema ka auto kõhualused paneelid. Uuendatud sõitjateruumi keskkonsoolis on aga kesksel kohal 8,4-tolline puutetundlik lustikummuti ekraan, millele koondatakse peaaegu kõik funktsioonid, alates auto seadistustest ja lõpetades Apple CarPlay ja muu säärasega. Esimesed ostjad peaksid autod kätte saama kevadel, nende Eestisse jõudmise aeg selgub lähiajal.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena