19 tundi kestva lennu vältel läbitakse kokku umbes 15 300 kilomeetrit. Lennufirma ütles BBC-le, et lennule economy-klassi pileteid ei pakuta ning soovijatel on võimalik lennata äriklassis või premium-economy klassis. Lennufirma sõnul on Singapuri Changi lennujaamast õhku tõusev lend praeguseks üpris täis ning saadaval on veel vaid üksikud piletid.

Lennufirma lendas samal liinil ka 2004. aastast 2013. aastani, kuid mingil hetkel ei olnud see enam majanduslikult otstarbekas. Viimasel ajal on aga pikad, vahemaandumisteta lennud uuesti hoo sisse saanud ning seega otsustas ka Singapore Airlines enda liini uuesti avada. Samuti on lennufirmal kasutusel uued lennukid, mis võtavad vähem kütust ning muudavad seega lennu kasu teenimise aspektist mõttekamaks.

Rääkides aga teistest sarnastest tohutult pikkadest lendudest ja nende hulga hiljutisest tõusust, siis näiteks alustas lennufirma Qantas eelmisel aastal lende Austraalias asuvast Perthist Londonisse (17-tunnine lend, 14 499 kilomeetrit), Quatar Airways aga lennutab inimesi Uus-Meremaalt Aucklandist Katari pealinna Dohasse (17,5 tundi lennukis istumist, 14 535 kilomeetrit). Vaadates pikimate lennuliinide nimekirja, on kümnest kõige pikemast liinist lausa seitse oma esimese lennu teinud lähima kolme aasta jooksul.

Klientidena nähakse sellistel lendudel enamasti äriklassi reisijaid. Seda näitab ka asjaolu, et Singapore Airlinesi kasutataval tuttuuel Airbusi lennukil ei olegi tavareisijatele mitte ühtegi kohta ette nähtud. "See konkreetne liin on loodud kahe suure finantskeskuse vahele, seega saab lennu ilusti täita äriinimeste või mugavust hindavate tavareisijatega," selgitas olukorda BBC-le lennundusekspert Geoffrey Thomas, kes ka ise liini taasavamist tähistava lennu pardal saab olema.

Spetsialistide hinnangul on just sellised pikamaalennud tulevikus väga tulusad. Näiteks Qantase Perthist Londonisse lendava liini täituvus on keskmiselt 93%. See näitab, et liin toob lennufirmale sisse kena hulga raha.