Snapchati kaamera-prillid tulid taas, kuid seekord hoopis teisiti
Esimesed Snapchati kaameraga varustatud prillid tulid välja 2016. aastal. Spectaclesi nime kandev toode ei saanud kunagi väga populaarseks - disain ei olnud just meeliülendav ja tootmismahud olid väikesed. Snapchat on aga (vähemalt osadest) vigadest õppinud - uued prillid on kohal ja oluliselt kaunima disainilahendusega.
Uued prillid on veekindlad ning erinevalt eelmistest mudelitest on nendel polariseeritud klaasid. Eelmise mudeli erkkollase prillitoosi asemel on hoopis soliidne must, sama värvi on ka prillid ise.. Snapchat tõi turule kaks teineteisest pisut erinevat mudelit - üks on pigem suunatud naistele ja teine pigem meestele, kuid mõlemal juhul on prillid ühtlasemat värvi ning sinna peidetud kaamerad pole nii hästi märgatavad kui varasemate disainilahenduste puhul.
Videot ja pilte saab salvestada nii Snapchatis avaldamiseks, kuid firma on üha suuremat rõhku pannud ka sellele, et inimesed saaksid salvestada ka tavaformaatides ning soovi korral oma videoid ja pilte lihtsalt ka väljapoole Snapchati eksportida.
Prillid on müügil piiratud koguses ning esmafookusega USA-turule - seal tulevad prillid müüki ka valitud prillipoodides. Eurooplastele on prillid 199 dollari/euro/naela eest tellitavad, kuid Eestisse neid kahjuks tellida ei saa. Lähim riik, kuhu prillid tellida saab on Soome.