Seetõttu on lennufirmadel väga keeruline saada sobivaid saabumis- ja väljumis-teenindusaegu (ingl slot pairs) — õiguseid teatud kellaaegadel startida ja maanduda.

Päevas on kasutamiseks ainult 650 teenindusaja-paari, mistõttu peavad lennufirmad olema valmis kõige „mahlasemate“ ajapaaride eest maksma vägagi kopsakaid summasid. Saabumis- ja väljumis-teenindusaegadega on aga võimalik ka hangeldada.

Ühe äärmuslikuma näitena taolisest olukorrast kirjeldab veebileht Half As Interesting juhtumit, kus Kenya Airlines müüs varahommikuse, s.t öiste lendude saabumiseks eriti sobiliku saabumis- ja väljumis-teenindusaja lennufirmale Oman Air maha jalustrabava 64 miljoni euro eest.

Kuna miljonitesse ulatuvad hinnad teenindusaegade eest on tavalised, pole imeks panna, et lennufirmad hoiavad neile määratud saabumis- ja väljumis-teenindusaegadest kinni suisa kümne küünega.

Kui mõni lennufirma ei kasuta määratud teenindusaegu vähemalt 80 protsendil juhtudest, annab Heathrow’ lennujaam aja edasi järgmisele järjekorras ootavale firmale.

Nagu näha allolevas videoklipis, tekitab selline reegel kummalisi olukordi, kus lennufirmad on mõnikord sunnitud Heathrow’st välja saatma inimtühje lennukeid.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena