Produktsioonifirma produtsent ja partner Esko Rips ütles, et nende produktsioonifirma filmib parajasti autole reklaami. "Reklaam peaks veebi jõudma septembriks ning on mõeldud näitamiseks järgmise aasta Genfi autonäitusel," ütles Rips. Tema sõnul meeldib Renault esindajatele väga Eesti arhitektuur ning nende arvates läheb see hästi auto väljanägemisega kokku.

Renault EZ-GO näol on tegemist autonoomse kontsept-robottaksoga, mida tutvustati esmakordselt selleaastasel Genfi autonäitusel. Sõiduk kasutab äppi, et sõita Uberi-laadselt mööda linna ning integreerida kõigi reisijate reisiplaane, et leida sobivaim marsruut.

Võrreldes kontseptmasinat praeguseks valmis prototüübiga (vt. videost) võib küll öelda, et sõiduki väljanägemine on mõnevõrra muutunud, kuid see on ka kontseptautode puhul tavaline. Muidugi on õhus ka võimalus, et tegemist on mõne edasiarendusega, mida tutvustatakse alles järgmisel aastal. Kuna Rips ei tohtinud mudeli nime öelda, võib ka see variant olla väga tõenäoline, eriti arvestades, et auto tagapaneelil oleks "EZ GO" asemel kirjas justkui "EZ PRO".

Renault EZ-GO kontseptsõiduk

Nafta Productions on edukas Eesti produktsioonifirma ning on varem teinud reklaame ka näiteks Mercedes-Benzile ja teistele suurtele brändidele.