Google'ile meeldivad füüsilised autentimisvõtmed nii väga, et hakkab neid ise tootma
Google teatas hiljuti, et füüsilised autentimisvõtmed on nende firmas kohustuslikud ja nende kasutamine on firma jaoks ülikasulik olnud. Firma usub võtmete edusse nii väga, et toob turule lausa kaks Titani nime kandvat füüsilist autentimisvõtit.
Üks firma võtmetest kasutab bluetooth-lahendust, teine on USB-porti ühendatav. Loomulikult on seadmed sertifitseeritud ning seega on neid võimalik kõigis U2F-autentimisvõimalust (Universal 2nd Factor Authentication - universaalne teise faktori isikutuvastus) toetavates veebiteenustes kasutada.
Firma esindaja kommenteeris oma võtit Gizmodole nii: "Titani võti annab inimestele rohkem südamerahu, mille tagavad Google'i tugevad turvastandardid." See näitab, et firma rõhub seadmete müügil tugevalt oma brändile ning selle tuntusele.
Google'i suurim konkurent Yubico on viidanud paarile Google'i võtmete kitsaskohale. Näiteks on nende hinnangul bluetooth-võtmed ebaturvalised ning see on ka põhjuseks, miks firma ise ei ole selliseid võtmeid välja andnud. Samuti viitasid nad sellele, et Google ei selgita, kus nende seadmeid toodetakse, mis omakorda võib peita potentsiaalset turvariski.
Yubicon ise on välja arendamas NFC-l põhinevat füüsilist autentimislahendust.
Google ei ole seadmete turule toomise täpset aega ega seadmete hinda veel avalikustanud.