Firma ehitab Los Angelesesse 4,3 kilomeetri pikkust Loop-projekti testlõiku. Muski plaani kohaselt on liiklusprobleemide leevendamiseks oluline viia liiklus maapinnalt mujale. Nii Loop kui ka Hyperloop peaks aitama seda probleemi lahendada, viies inimeste transpordi Boring Company poolt kaevatud tunnelitesse.
Loop ja Hyperloop on üldiselt sarnased, kuid nende vahel on mõned erinevused. Mõlemad on maa-all asuvates tunnelites toimivad transpordiprojektid ning kasutavad reisijate veoks 8-16 inimesele või üksikreisijatele mõeldud kapsleid.
Samas on Loop-süsteem aga pigem linnasisene ning tunnelites arendatav kiirus jääb 200 ja 250 km/h vahele. Hyperloopi liiklus toimuks pigem linnade vahel ning liikumiseks kasutatavates torudes oleks vaakum. See võimaldab suuremaid kiiruseid. Kapslite hinnanguline kiirus sellistes torudes peaks olema vähemalt 1000 km/h.
Boring Company keskendub aga tunnelite kaevamisele ning üritab selles valdkonnas innovatiivseid lahendusi tekitada. Näiteks ehitati hiljutise Hyperloopi võistluse kõnepult tunnelitest välja kaevatud pinnasest tehtud plokkidest. Firma loodab, et saab selliseid plokke kohe kaevamistöid tehes toota - see vähendaks kaevamiskulusid ning aitaks kokku hoida tunneli ehitamiseks vajalike ehitusmaterjalide pealt.
Lisaks Los Angeleses asuvale testlõigule on firmal lähikuudel hakata Chicagos kaevama 25 kilomeetrilist tunnelit, mis võimaldaks luua Loop-süsteemi, mis transpordiks inimesi lennujaamast kesklinna.