Asja juures on eestlaste jaoks paar "aga" - tehisintellektiga seotud funktsioonid nagu automaatne kirjavigade ja lausestruktuuri parandamine ning suur osa teistest uuendustest on mõeldud äriklientidele, kes kasutavad Google'i pilvekontori tarkvara G Suite või Enterprise lahenduste raames.

Samuti ei ole sellest automaatselt kirjavigu parandavast tehisabilisest eestlastele palju abi, välja arvatud juhul, kui tööl on vaja palju inglise keeles kirjutada. Eesti keelest Google'i targad abilised kahjuks aru ei saa.

Lisaks keelevigasid parandavale tehisintellektile tutvustas Google andmeregioonide lahendust: kliendid saavad nüüd valida, kus nende andmed paiknevad ning saavad nende praegust asukohta muuta.

Ka tulevad Google'i Hangouts suhtlusrakendusse targad vastusesoovitused, mis analüüsivad eelnevaid sõnumeid ning ka ärikliendid saavad varsti kasutada Gmaili targa kirja koostamise vahendeid, mis aitavad kasutajal vältida "Tervitades" ja "Parimate soovidega" pidevat trükkimist.

Google'i blogipostitust, mis tutvustab kõiki uuendusi, saad täismahus lugeda SIIT.