Esimene Audi TT tuli turule 1998. aastal. Kõigest kolm aastat tagasi oli Audi tutvustanud kontseptmudelit, millel toonane TT põhines. Auto leidis koheselt hulgaliselt fänne üle terve maailma ning kompaktne sportauto ronis oma segmendi müügitabelite tippu.

Nüüd on Audi võtnud suuna sellele, et rõhutada auto sportlikkust veelgi, kuid samas on laiendanud ka standardvarustust. Nüüd tulevad iga TT-mudeli alla kuuluva autoga kaasa Audi virtuaalne kokpitilahendus , dünaamiline juhtimissüsteemi valik, vihma-ja valgussensorid, soojendusega küljepeeglid ja multifunktsionaalne rool, millega saab meelelahutussüsteemi kontrollida. Viimane sisaldab muide juba ka standardvarustuses bluetooth-võimekust.

Nagu piltidelt näha, on väline disainikeel keskendunud sportlikkusele - auto tundub erinevate visuaalsete detailide tõttu laiem. Kui sportlikkusest väheks jääb, saab seda veelgi üles kruttida, võttes lisavarustusena pakutava S-paketi, mis toob kaasa õhu sissevõtuavad, musta radiaatorivõre ja autod veelgi laiendavad küljeliistud.

Nii TT kupee-versioon kui ka TT Roadster on mõlemad umbes 4,2 meetrit pikad ning standardvarustuses 17-tollistel velgedel.

Audi pakub uutele autodele kuuekäigulise manuaalkastiga või seitsmekäigulise automaatkastiga erinevate võimsustega bensiinimootoreid. Käigukastide hammasrataste suurused kasvavad nii, et madalamate käikude puhul on nende diameetrite vahed väiksemad, võimaldades paremat kiirendust, suuremate käikude puhul on need oluliselt suuremad, et hoida mootori pöörded madalal.

Uus Audi TT tuleb müügile selle aasta lõpus, autot on võimalik tellima hakata septembri lõpust. TT kupeeversiooni hinnad algavad 35 000, Roadster-versiooni omad 37 500 eurost

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena