Firma esindaja ütles Business Insiderile, et Bytoni jaoks on erinevad võimsusnäitajad ebaolulised. Firma keskendub hoopis auto sisemusele: idufirma jaoks on oluline seesmine ruumikus, puutetundlike ekraanide hulk, kohandatavad istmed ning istmete mugavus kogu sõidu vältel.

"Kiirendus ei ole suure osa klientide jaoks oluline," ütles firma kaasasutaja Daniel Kirchert. "Me tahame olla number üks selles, et pakume inimestele võimalust veeta autos mõnusalt aega - inimene peaks autos saama väga mugavalt teha kõike, mida soovib," ütles Kirchert.

Byton näeb elektriautosid pigem kui nutiseadmeid kui sõidukeid. M-Byte kontseptmudelil on 49-tollise diagonaaliga puutetundlik ekraan ning lisaks ka puutetundliku ekraanid rooli sees ning esiistmete peatugede küljes. Inimestele on see küll tõenäoliselt mugav, kuna telefoni polekski vaja autos välja võtta, kuid liikluses võivad suured ekraanid muutuda häirivaks, olles tõelised tähelepanuröövlid.

Õnneks on ettevõte selle peale mõelnud. Kircherti sõnul peaksid autod 2020. aastaks saama neljanda taseme autonoomsuse - see tähendab, et auto on võimeline teatud situatsioonides täiesti iseseisvalt sõitma ja juhtima. Samas ei ole lubadus midagi niivõrd ulmelist, arvestades, et Alphabeti Waymo ja General Motorsi Cruise on lubanud sarnaste lahendustega tarbijateni jõuda vastavalt juba selle ja järgmise aasta jooksul.

Byton ei tegeleks autonoomse auto lahenduse väljatöötamisega iseseisvalt, vaid nende autonoomse sõitmise lahendust töötab välja Aurora - firma, mis tegeleb ka Volkswageni ja Hyundai isesõitvate autode arendamisega.

Lisaks hunnikule ekraanidele on kontseptautol ka individuaalselt kohandatavad istmed ja Wi-Fi. Peale selle on auto žestidega juhitav. Kahjuks pole uuest M-Byte mudelist veel interjöörirenderdust saadaval.

Praeguseks on autotootja loonud 2 kontseptmudelit - M-Byte-nimelise luksusmaasturi ning K-Byte'i nime kandva sedaani. Hetkel käib töö kolmanda, seitsmekohalise MPV-nime kandva sõiduki kallal. Autod peaks tarbijatele kättesaadavaks saama vastavalt 2019., 2021. ja 2022. aastal.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena