Selgus, et väga hea indikaator kellegi rikkuse määramiseks on iPhone'i või iPadi omamine. Kui kellelgi üks nendest seadmetest on, siis tõenäoliselt läheb tal rahaliselt hästi, vahendab Gizmodo. Chicago Ülikooli ja USA Riikliku Majandusuuringute Büroo koostöös läbi viidud uuringu kohaselt suudeti iPhone'i järgi tuvastada lausa 69,1% "rikastest".

"Rikaste" all käsitleti uuringus inimesi, kes kuulusid oma elulaadi tüübi siseselt (üksikinimene, kooselus, lastega pered) sissetulekute poolest kõrgeima 25% hulka.

Loomulikult ei tähenda see seda, et igaüks, kellel iPhone on, oleks rikas. Küll aga on iPhone 69% protsendilise tõenäosusega näitaja, et inimesel on piisavalt raha. "Kogu meie andmekogumisaja jooksul ei ole ükski teine bränd ega toode olnud nii hea rikkuse indikaator kui seda oli 2016. aastal Apple'i iPhone," ütlesid teadlased uurimistulemuste kohta.

Loomulikult on tulemuste juures palju "agasid". Nii Euroopas kui ka Ameerika Ühendriikides pakuvad mobiiliteenuste pakkujad tihti soodsaid lahendusi järelmaksule ning pikemaajalist paketti valides võib telefoni lausa tasuta saada.

Samuti on uuringud näidanud, et 2016. aastal uusim iPhone - iPhone 7 - moodustas 2016. aastal vaid 19% kõigist turul olevatest seadmetest. Ülejäänud 81% seadmetest ulatusid iPhone'i 6s mudelist kuni iPhone 4-ni, mis tuli turule juba ammu-ammu, 2010. aastal. See näitab, et paljudel inimestel võib olla kasutusel vana iPhone'i mudel, mille väärtus ei ole enam väga palju ega näita seega, et inimesel on pangakontod limiidini raha täis.

Võrreldes varasemate aastatega on aga rikkuse indikaatorid muutunud päris huvitavalt. Näiteks 2004. aastal peeti peamiseks rikkuse indikaatoriks seda, kui kasutati Land O' Lakes brändi võid või Kikkomani brändi sojakastet. Igatahes on tegemist huvitavate uurimistulemustega, mille kohta saad täpsemalt uurida allolevalt pildilt.

Indikaatortooted ja brändid, mis näitavad inimese rahakust

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena