Küljepeeglite asemel on plaanis kasutusele võtta kaamerad, mille pilti näidataks ukse ja armatuurlaua vahel asetsevatelt OLED-ekraanidelt. Kaamerad on kohaldatavad vastavalt olukorrale: näiteks on neid võimalik seada parkimisrežiimile, seadistada neid pööramisel abiks olema või kasutada maanteesõidurežiimi.
Nagu piltidelt näha, kuvatakse virtuaalsete tahavaatepeeglite info umbes samasse kohta, kuhu tavaliste tahavaatepeeglite puhul. Olulist erinevust sõidumugavuses võrreldes tavapeeglitega seega ei tohiks olla. Audi sõnul on küljepeegleid simuleerivad ekraanid 7 tolli suurused ehk umbes 18 cm suuruse diagonaalmõõduga.
Kuid futuristlikkus ei lõppe küljepeeglitega - digitaalne on nii näidikuteplokk kui ka kliimaseadme infoekraan. Samuti annab kosmoselaevalikku atmosfääri edasi käigukast, mille juhtkang otsekui hõljuks keskkonsooli kohal.
Tootja rõhutab veel, et elektrilisele luksusmaasturile pakutakse Bang & Olufseni helisüsteemi, mis sisaldab endas 16 kõlarit ning 705 vati võimsust võimendit.
Audi e-troni ametlik esmaesitlus toimub 30. augustil Brüsselis.