Taxify Eesti operatiivosakonna juht Martin Järve sõnul aitab muudatus vähendada juhtide kulusid ning lühendada sõidu- ja ooteaega klientide jaoks. “Praegu kannavad juhid kaardimakseterminali kulusid olukorras, kus terminali kasutab vaid 3 protsenti klientidest. Valdavalt kasutavad kliendid äpimakset, mis on ka kiireim ja mugavaim viis tasumiseks. Kaardimakse puhul võib tasumisele kuluda minut, äpimakse korral saab klient sõidu lõppedes autost välja astuda ning arve on automaatselt tasutud,“ rääkis ta.

Seni kaardimakset eelistanud klientide üleminek äpimaksetele muudab Järve sõnul lühemaks ka ooteaega. “Kaardimakse võimalust pakub vaid osa juhtidest. Äpimakseid võtavad vastu kõik juhid. Nii vähenevad ooteajad ning klient saab tõepoolest lähima auto,” ütles ta.

Äpisisese makse jaoks saab oma pangakaardi andmed lisada Taxify rakenduses. Olles kaardi maksemeetodina salvestanud, ei ole autos muul moel tasumine enam vajalik.

Eestis saab Taxify äpisiseseid makseid teha Mastercardi, Visa ja American Expressi krediitkaartidega ning deebetkaartidega, mis võimaldavad maksta internetis.