Geely Automobile´i Lääne turgudele suunatud automargid Volvo, Polestar ja Lynk & Co paistavad linnapildis oma selgelt erinevate disainistiilidega hästi silma.

Hoopis põnevam on jälgida, millise kuvandiga need kolm automarki autoostjate teadvusse on jõudnud ning mil moel on ettekujutus ühest või teisest muutunud või kinnistunud.

Volvo, mida sajandi jagu on väärtustatud kui turvalisuse sünonüümi, on kasvamas kaasamõtlevate sõidukite loojaks, Polestar väärib aina rohkem ihaldusväärsete kähkusõitjate Parnassose tippu ning uustulnuk Lynk & Co on puhtakujuline innovatsioon, võludes noori ja nooruslikke uudsete autokasutamise lahendustega.

Euroopas ja eks teistelgi kontinentidel on senini pisut kahtlevalt suhtutud sellesse, et Volvo on oma autotootmist laiendanud mitmele poole Hiinas. “Valmistatud Hiinas” ei ole just kõige ägedam epiteet, mida autot müües hinnasildile lisada. Ent ajad on muutunud.

Intervjuus Austraalia väljaandele GoAuto rääkis Volvo Cars disainiala asepresident Robin Page, et grupi erinevate markide disainistuudiote vahel toimub tihe koostöö, et vältida omavahelist duplikeerimist ja brändide olemuse hägustumist.

Loe lähemalt Acceleristast!

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena