Shazami näol on tegemist rakendusega, mis võimaldab kasutajal tuvastada erinevat sisu. Hetkel on äpp võimeline tuvastama muusikat, filme, telesaateid ja isegi reklaame. Rakenduse sisu on lihtne: see lindistab väikese klipi sisust ning võrdleb seda andmebaasiga üritades leida parimat vastet.

2016. aastaks oli rakendust alla laaditud üle miljardi korra ning rakendust ennast oli kasutatud vähemalt 30 miljardi erineva meediaklipi tuvastamiseks. 2017. aastal osteti Shazam Ameerika Ühendriikide tehnoloogiahiiu Apple'i poolt 400 miljoni dollari eest.

Ettevõtte äriline väärtus seisneb selles, et see võimaldab kasutajatel näiteks muusikat tuvastada ning seda seejärel osta, kanaliseerides kasutajate ostuhuvi. Hinnanguliselt moodustavad läbi Shazami rakenduse suunatud ostud aastas kogusummas umbes 300 miljonit dollarit.