Elisa tõi vestlusroboti kliente teenindama
Täna teenindab robot Elisa kliente iseteeninduskeskkonnas, tulevikus aitab firma kodulehel läbivalt küsimustele vastuseid leida.
Vestlust alustades tutvustab ta end kliendile vestlusrobot Annikana. Vastuseid oskab ta anda erinevatel teemadel, alustades arvetest kuni rändluse internetilahendusteni.
„Nii näiteks tunneb meie vestlusrobot meie kõiki pakette ning juhul, kui klient soovib minna reisile, oskab robot anda infot, millised teenused kliendi teenuspaktis juba sisalduvad ning milliste eest tuleb rändluses lisaks maksta,“ selgitab Elisa telekomiteenuste valdkonnajuht Mailiis Ploomann.
MindTitan kasvas välja mullu Eesti suurimal äriideede konkursil Ajujaht esiseitsmesse jõudnud idufirma-tiimist MARKUS ning sai Elisa strateegiliseks partneriks enam kui aasta eest.
„Mullu testisime Ajujahi raames Elisa esinduses tehisintellektil põhinevat näotuvastustarkvara. Näobiomeetria aitas tuvastada, kas esindusse sisenenud ning isikut tõendaval dokumendil olev inimene on identsed,“ räägib Ploomann, lisades, et selle projekti raames jätkub koostööd tänaseni.
Elisa ja MindTitani esimesest ühisest projektist on kasvanud lausa kolm eri tehisintellekti arendust: kliente teenindav vestlusrobot, näobiomeetrial põhinevat isikutuvastus, mitmed internetivõrgu kasutuskogemuse parendamisele suunatud masinõppe mudelid.
„Meie koostöö on suurepärane näide sellest, kuidas juba kindlaks kujunenud tööprotsessidega ettevõte ajaga kaasas käib ning oma tulevikuplaanidesse innovatsiooni kaasab,“ lisab MindTitan tegevjuht Kristjan Jansons.
Elisa on asunud hoogsalt kasutama masinõppe ehk tehisintellekti võimekust tarkade teenuste ja teeninduse välja arendamisel. „Masinõpe on valdkond, millel näeme suurt rolli ettevõtte efektiivsemaks muutmisel ning klientide kasutuskogemuse parendamisel läbi kõigi meie teenuste ja toodete," teatab Ploomann.
Elisa on viimaste aastate jooksul eri idufirmadega aktiivselt koostööd teinud ja üheskoos erinevaid teenuseid välja arendanud.