Pilk peale, käsi külge: Renault Mégane RS, südamega tehtud auto
Renault’ Ida-Euroopa esindus korraldas Poolas kuulsal Tor Poznańi ringil ajakirjanikele kahepäevase sportliku ürituse, kus peategelaseks uus Renault Mégane RS. Vinge kuumpäraga sai rajapäeval teha vaid kolm ringi, ent hetk õndsust andis teadmise, et see auto on südamega tehtud.
Mégane RS on sportlike Renault’de divisjoni värskeim pereliige, millega minnakse lähiajal Nürburgringi kurikuulsal Nordschleifel püüdma esiveoliste “kuumade” autode senist rekordit 7:43.8, mille sõitis välja Honda Civic Type R.
Ka eelmise põlvkonna Mégane RS sõitis Põhjaringil välja alla 8-minutilise aja – 7:54. Täpsustusena olgu öeldud, et esiveolisi autosid selles ajaklassis eriti ei leidugi ning enamus “alla-kaheksa-minuti” autodest on sellised, mida paljud autofännid märgades unenägudes näevad: Porsched, Ferrarid, Lamborghinid – you name it. Seda kõnekam on Mégane RS-iga jahitav aeg.
Mégane RS kuumpära esialgsed välja hõigatud hinnanumbrid räägivad taskukohast keelt: auto hinnad algvad Eestis umbes 28 000 eurost, automaatkasti eest tuleb paar tuhat lisaks välja käia ning kõige-kõigem versioon omakorda maksab veel mõni tuhat eurot rohkem.
See on taskukohasem hind kui ülal kord juba nimetatud Honda Civic Type R’il, mis ongi esiveolise Mégane RS-i põhikonkurent. Ja vaadates, millise innuga insenerid ja konstruktorid on prantsuse võistlushobuse kallal töötanud, on lootust, et see kappab Nürburgringil nagu segane-Mégane.
Loe lähemalt Acceleristast.