Suurim uuendus puudutab pakutavat automaatkasti – kui enne oli see aeglane ja mõneti ebamugav 6-käiguline otse Fordi maasturite pealt, siis seekord arendati Mustangile täitsa oma 10-käiguline kast. Ka 6-käigulist käsikasti on veidi uuendatud – Ecoboostiga kokku käivat veidi vähem, V8 külge käivat rohkem.

Mootoreid on samuti uuendatud ning väidetavalt on 5-liitrises vee-kaheksas muutumatuna püsinud vaid väntvõll. Tulemus – Coyote nime kandev V8 toodab nüüd 450 hobust ja 570 Nm väänet. Beebimootori hobuste hulk on jätkuvalt 310, kuid vääne on tänu Focus RS-ilt tuttavale overboost-funktsioonile tõusnud 475 Nm-ni.

Nüüd pakutakse Mustangile lisavarustusena ka eelnevalt vaid Shelby GT350 ja 350R pealt tuttavat MagneRide vedrustust.

Põhimõtteliselt on tegu süsteemiga, kus amortisaatorite sees olevas õlis hõljuvaid rauaosakesi magnetiseeritakse ning see omakorda muudab õli viskoossust, mis omakorda tähendab seda, et vedrustuse jäikust saab lihtsalt ja kiirelt muuta.

Süsteemiga käib loomulikult kaasas elektrooniline aju, mis sõiduparameetreid jälgib ja vajalikud muudatused välkkiirelt ka sisse viib (kord millisekundis ehk kuni tuhat korda sekundis).

EcoBoost Performance ja GT Performance Pack’iga tulevad kaasa ka piiratud libisemisega Torseni diferentsiaal ja Brembo pidurid.

Loe lähemalt Acceleristast.