Mõni logo kohe ei sure: üks firma pole seda muutnud juba 231 aasta vältel, mis on rekord
Ettevõtete ajalooga seotud kestvusrekordeid võib leida mitmest kategooriast. Mõni firma võib hoobelda kõige pikaajalisema katkematu, sõltumatu äritegevusega (nagu Jaapani ehitusettevõte Kongō Gumi, mis kuulus 14 sajandit järjest samale suguvõsale), mõni on maailmas kõige kauem tootnud veini (Staffelter Hof Saksamaal), mõni münte ja medaleid (Pariisi rahapaja Monnaie de Paris)...
Üks, mida nüüdisajal eriti sageli kasutuses näha pole, on vanaaegsed etiketid ja logod.
Ehkki ettevõtted ise võivad tegutseda sajandeid, muutuvad selle aja jooksul enamasti nende nimetused ja firmamärkide kujundused või muud algupärase visuaalse identiteedi tähised.
Ettevõtte Twinings puhul see reegel siiski ei kehti. Too Briti teekompanii pole oma kaubamärgi kujundust muutnud pärast 1787. aastat.
Nende algupärane teemaja — mis on kõigele lisaks ka kõige esimene teemaja kogu Suurbritannias — on sellest ajast peale lakkamatult tegutsenud samal krundil Londoni kesklinnas, ehk alates 1706. aastast.
Twiningsi teemaja on tegutsenud koguni nii kaua, et lisaks kõige kauem käibivale kaubamärgile võib ettevõte uhkustada ka asjaoluga, et nad on Londoni linna ajaloos kõige kauem kinnisvaramakse tasunud asutus.
Kui rääkida firmade asemel nende toodetest laiemalt, siis võib mööndusega öelda, et maailma vanim endiselt kasutatav logo on Stella Artois' õlu oma – mida toodab Belgias Leuvenis asuv Anheuser-Busch InBev.
Algne ettevõte ja praeguseni suhteliselt muutumatuks jäänud logo sündisid Leuvenis juba 1366. aastal.
Algselt kandis firma nime Den Hoorni pruulikoda, 1708. aastal sai sellest uue omaniku järgi Artois. Sõna "Stella" (ladina keeles täht) lisandus aga 1926. aasta lõpus, kui tootja oma esimese hooajalise õlle Christmas Star väljastas.