WhatCar?-i proovisõit: BMW X2 on edevamasse ülikonda torgatud X1
WhatCar? kirjutab, et mudelil X1 põhinev linnamaastur erineb eeskujust kujunduse ja sportlikumate sõiduomaduste poolest. Hinnakirjas on nii esi- kui ka nelikveolised autod, ent viimaseid saab praegu vaid diiselmootoriga. Auto baashind on 34 200 eurot (BMW X2 sDrive18i, loos olevad hinnad on antud 2018. aasta märtsi seisuga).
Saksa autotootjad on mihklid leiutamaks uusi autoklasse olemasolevate sees ja eriti hästi tuleb see välja „Baieri mootorivabrikul“. Vaadake näiteks linnamaastureid X5 ja X3 ja nende „kupeekerega“ teisendeid X6 ja X4 ning nüüd on disainerid vallatlenud ka nende autode väikevennaga.
BMW X2 pole midagi muud kui sportlikuma vedrustusega X1, mis meelitab ostjaid madalama katusejoonega, mis annab autole agressiivsema ilme ning aitab täita mudelite X1 ja X3 vahel haigutanud tühimikku. Juuli keskpaigas peaks meieni jõudma ka teise põlvkonna X4, mis tähendab seda, et enne järgmisel aastal lisanduvat „iks-seitset“ on BMW mudelivalikus kokku juba KUUS linnamaasturit, millest pooled on praktilisemate mudelite edevad teisendid.
Väikevennalt laenatud platvormi tõttu on „iks-kahe“ mootoriruumis ristiasendis jõuallikad; märtsi algusest kehtivas hinnakirjas on ülekaalus esiveolised versioonid, mille mudelitähises sisaldub keelend „sDrive“. Nelikveolist teisendit (xDrive) saab praegu soetada kahe diiselmootoriga, millest odavama baashind on 38 500 eurot.
Baasmudelist enam kui seitse sentimeetrit madalam katusejoon teeb uustulunukast kalli disaineritoote, mis tuleb kätte kallimalt kui pisut suurem ja praktilisem X1 või siis MINI Countryman, mis on kolmas variatsioon antud platvormil. Võrdluseks: samasuguse diiselmootoriga (110 kW/150 hj) nelikveolise Countrymani baashind on 31 800 eurot ja nende autode hinnakirjas on kokku neli ottomootoriga nelikveolist, millest ühel isegi hübriidajam.
Loe pikka ja põhjalikku ülevaadet portaalist WhatCar?