Saksa esindussedaanide suurest kolmikust on Audi lipulaev olnud alati kõige juhikesksem (Mercedese visioonis sõidab S-klassi omanik pigem tagaistmel). Ka uus A8 on ennekõike juhi luksusauto, kuid nüüd saab sohver endale lisaraha eest palgata 41 abilist, kes peaksid mõnedes oludes suutma auto roolimise üle võtta.

Audi lubab nn kolmanda taseme isejuhtimist, mis A8 puhul toimib ummikutes liigeldes – ummikuabiline võtab auto juhtimise üle, kui suunavööndid on eraldatud ja sõiduki liikumiskiirus alla 60 km/h. Seda kahjuks proovida ei saanud.

Osa tehisabilisi jõuab A8 varustusse aasta jooksul, seetõttu oli ka LP prooviauto veel „poolnutikas”. Kuid mingi pildi auto nutikusest sai siiski kätte.