02.03.2018, 16:15
Kas Audi lipulaev hakkab ise sohvriks?
FOTO:
Audi räägib uue põlvkonna A8-st kui tehisintellektiga autost, mis suudab end osaliselt ise juhtida. Eesti talves peab seda tarka autot roolima ikkagi inimene.
Saksa esindussedaanide suurest kolmikust on Audi lipulaev olnud alati kõige juhikesksem (Mercedese visioonis sõidab S-klassi omanik pigem tagaistmel). Ka uus A8 on ennekõike juhi luksusauto, kuid nüüd saab sohver endale lisaraha eest palgata 41 abilist, kes peaksid mõnedes oludes suutma auto roolimise üle võtta.
Audi lubab nn kolmanda taseme isejuhtimist, mis A8 puhul toimib ummikutes liigeldes – ummikuabiline võtab auto juhtimise üle, kui suunavööndid on eraldatud ja sõiduki liikumiskiirus alla 60 km/h. Seda kahjuks proovida ei saanud.