Esmakordselt esitleti Lexus NX 300h väiksema keskklassi noobelmaasturit 2014. aastal ning suurema RX kõrval hakkas see üksteise järel murdma praktilisema meelelaadiga linlaste südameid. Lexuse müügisalongis algas tõeline hübriidmaasturi võidukäik.

Ehkki värskenduse silmapaistvamaks osaks on jõulisemaks kujustatud ninaosa, tuleb kõige suurem uudis jõuallikate vallast: bensiinimootoriga NX-i Eestisse enam ei tooda, ostjate eelistust arvestades on müügil ainult iselaadiva hübriidajamiga versioon.

Võtsin uues kuues NX-i üheks talviseks nädalavahetuseks sõita. Pakkisin pesakonna autosse ning tegime ringi peale Lääne-Viru lemmikpaikadele.

Nagu aegade alguses, nii nüüdki: enamuse ajast olin NX-iga kulgedes lihtsalt paksult rahul. Kui peaksin kunagi tahtma maasturilaadset autot, oleks NX kindlalt mu esikolmikus sees.

Ruumikas ja mugav sõitjateruum

Värskenduse käigus sai kõige rohkem täiendusi NX-i senine infolust, kõik muu on nagu oli enne: mõnusad istmed, kvaliteetsed ja pehmed materjalid, mis nanomeetri täpsusega üksteisega haagivad nõnda et autos sees istudes pole kuulda muud kui kaasistujate hingamist.

Ja kuigi autodest rohkem huvitujad heidavad ajakirjanikele ette pidevat “ergonoomilised istmed, normaalmõõdus panipaigad”- jaadajaada ajamist, siis usun ma, et tavalise inimese jaoks on just nimelt oluline, palju on kütusekulu tavaoludes, kas möödasõitu saab ning mis tunne on oma raha eest kallis autos istuda.

Loe edasi juba Acceleristast!