Jeremy Clarkson on süüdistanud Porsche heaks töötavaid disainereid laiskuses ja kolmanda põlvkonna Cayenne’i silmates pole keeruline taibata, miks talle just need habemikud ette jäid. Ja ehkki uus „piprakaun“ näib olevat kujundatud põhimõttel „istutame selle külge üheksa-üks-ühe tagatuled ning Panamera armatuurlaua ja teeme seejärel mõned õlled“, on asjaomaste kinnitusel tegu läbinisti uue autoga, mis eelkäijast võimsam, kiirem, pisut kergem ning tuubil täis sportautode juures lihvitud tehnoloogiat. Auto mõõtudes suuri erinevusi ei ole, sest kuigi uustulnuk on oma eelkäijast 63 mm pikem, jäi selle telgede vahe teise põlvkonnaga samasuguseks.

Küll aga muutus kõik muu ja kasvanud võimsustele viitavad nii auto esiosas olevad suuremad õhuvõtuavad kui ka jõulist siluetti toetavad rehvid (19-21 tolli), mis on tagateljel laiemad kui ees.

Loe lähemalt WhatCar?-i lehelt.