Škoda Yeti asemel turule toodav Karoq on metallis ja plastis vormitud tõestus teesile, et uute linnamaasturite turule toomise käigus on Volkswageni kontserni turundajad avastanud enese jaoks täiendava stressiallika. Nimelt näib seal olevat kujunenud kirjutamata reegliks see, et „majasiseselt“ peavad pargimaasturite mudelinimed algama samasuguse algustähega.

Nii nagu on see Seat Ateca ja Arona puhul ja sama loogikat järgivad ka VW Tiguan ja T-Roc ning Škoda Kodiaq ja Karoq. Asjas oleks oma iva sees, kui eri kaubamärkide all toodetud suuremad ja väiksemad mudelid oleksid teostatud sarnases mõõtkavas, ent värskeima Škoda puhul ei pea seegi paika, sest mõõtude poolest on see võrreldav Ateca ja Tiguaniga, mitte nende väikevendadega.

Loe muljeid lähemalt Whatcari lehelt.