Jaapani autotootja noobel lipulaev Lexus LS – märkamatust eriliseks
1989. aastal tutvustas Lexus Californias esmakordselt maailmale oma suurt sedaani LS, mille loomise eesmärgiks oli endale haarata planeedi parima luksusauto tiitel. Argo Verk kirjutab Acceleristas, et tänaseks on endiselt suurepärases vormis Lexus LS jõudnud viienda põlvkonnani ning margi lähenemises on toimunud muudatus.
Kaasaegses vormis “luksus” tähendab jaapani brändi arvates eelkõige millegi erilise kogemist ja seetõttu rõhutataksegi uue Lexus LS tutvustamise juures ohtralt väljendit “Experience amazing”.
Kindlasti oli selsamal sõnapaaril oma osa mängida ka rahvusvahelise proovisõidu kohavalikul, sest Omaani ei saa kuidagi pidada mingiks igapäevaseks testisõidu lokatsiooniks.
Tõenäoliselt mängib kohavalikul rolli asjaolu, et Omaan on tinglikult võttes Toyota ja Lexuse kuningriik. Viimast müüakse umbes 4 miljoni kodanikuga riigis igal aastal ca 6000 ühikut, mis teeb brändi turuosaks Omaanis ligi 40%. Kolme Balti riigi peale kokku müüakse umbes 700 Lexust.