Facebook võttis lapsed ette: uue äpi Messenger Kids sihtrühm on 6-12 aastased
Ehkki see näib lapsevanema halva unenäona, lubab Facebook, et lugu on hoopis vastupidine: platvorm on turvaline ja privaatne ning võimaldab vanemal oma võsukese kübersuhtlust senisest paremini kontrolli all hoida.
Samuti ei saa laps ise äppi üles seada, selleks on vaja vanemat. Samuti peab lapsevanem valima, kellega laps suhelda saab - laste vanemad peavad Facebookis sõbrad olema, kirjutab CNN Tech. Privaatsuse tagamiseks ei ole võimalik lapsi ka Facebooki otsingust nime järgi otsida.
"Võimalus side luua ainult kinnitatud ja lubatud kontaktidega on selles vanuses väga oluline," ütles Facebook Messengeri tootedisaini juht Loredana Crisan.
Facebook koguvat lapskasutajate kohta "väikesi andmeid" ja ei paku neile reklaame ega võimalust midagi rakendusesiseselt osta. Äpi arendamiseks konsulteeriti tosina eksperdi ja enam kui 250 veebiturvalisusorganisatsiooniga.
Samuti kohtuti lapsevanematega üle terve USA, kellega räägiti peamistest murekohtadest, mis neil tehnoloogiat kasutavate lastega on. Selgus, et peaprobleem on, et vanemad tahavad laste seadmekasutust rohkem kontrollida - ja Messenger Kids peakski tegelikult olema Facebooki vastus sellele probleemile, ütleb ettevõte.
Nagu selgus, on 90% lastest selles vanuses ligipääs tahvelarvutile või nutifonile, kahel kolmandikul on lausa enda seadmed olemas. Eelvaade uuest rakendusest on iOSi platvormil tänasest USA-s olemas, ametlikult lansseeritakse see aasta lõpus. See tuleb tulevikus ka Androidi ja Kindle`i platvormidele.
Lisa saab vaadata rakenduse ametlikult veebilehelt.