Sarnaselt Finnairi, Lufthansa jt. vaigistab Nordica kõigil lendudel, mis väljuvad hommikul enne kella üheksat, infomüra ning timmib salongivalguse mahedamaks. Vaiksetel lendudel esitatakse pardateated, v.a. ohutuseeskirjad, lühendatud versioonis. Samuti ei loeta ette kampaania- ja pilvepoe reklaame.

Varahommikul reisijatel on tihti unevõlg, sest näiteks kella kuuesele lennule jõudmiseks peaks lennujaamas olema vähemalt tund aega varem. See tähendab aga kella neljast ja kaugemalt tulijail veelgi varasemast ärkamist. Nordica katsetab uudsete lendudega kevadeni, mil päike jälle kõrgemalt käib.

Lennu saab jagada eri faasideks ning kaks nendest on n-ö kriitilised: start ja maandumine. Need nõuavad kõige rohkem tähelepanu nii meeskonnalt kui ka reisijatelt. Siit ka üks põhjus, miks elektrooniliste vahendite kasutamine lennukis on nendes faasides keelatud.

Loe edasi Acceleristast.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena