Pilk peale, käsi külge: uus Subaru XV on päriselus parem kui paberil
Subaru XV tuli esmakordselt välja aastal 2012 ning ei olnud põhimõtteliselt midagi muud, kui kõrge kliirensiga Impreza. Sellegipoolest oli Subaru katsetus aina populaarsemaks muutuvas kompaktsete krossoverite segmendis edukas ning uue generatsiooniga turule tulemine asjade loogiline jätk. Acceleristal avanes võimalus Rootsis täiesti uut XV-d ka lähemalt tundma õppida.
Uus XV on ehitatud Subaru globaalsele platvormile, mis naljakal kombel säilitab ka tema esialgse seose Imprezaga, kuid muus osas on tegu täiesti uue autoga. See saab Stockholmi lähistel paikneva Trosta Park rajakompleksi katsetel kiiresti selgeks.
Esimesel vaatlusel on kõik XV defineerivad jooned alles – tegu ei ole kandilise püüan-olla-maastur-aga-tegelikult-olen-esiveoline-tüüpi krossoveriga. XV on täpselt vastupidine, pakkudes sümmeetrilist nelikvedu ja samas säilitades pigem voolujoonelise ja veidi agressiivse välisilme.
Sõitjateruumist vaatavad vastu mugavad nahkistmed, mis on ilmestatud oranžide õmblustega. Armatuurlaud ja keskkonsool on osati kaetud nahaga (või vähemasti selle imitatsiooniga), mis jätab soliidsema üldmulje kui vanemates mudelites domineerinud plastik.
Loe edasi Accelerista vahendusel.