Uus XV on ehitatud Subaru globaalsele platvormile, mis naljakal kombel säilitab ka tema esialgse seose Imprezaga, kuid muus osas on tegu täiesti uue autoga. See saab Stockholmi lähistel paikneva Trosta Park rajakompleksi katsetel kiiresti selgeks.

Esimesel vaatlusel on kõik XV defineerivad jooned alles – tegu ei ole kandilise püüan-olla-maastur-aga-tegelikult-olen-esiveoline-tüüpi krossoveriga. XV on täpselt vastupidine, pakkudes sümmeetrilist nelikvedu ja samas säilitades pigem voolujoonelise ja veidi agressiivse välisilme.

Sõitjateruumist vaatavad vastu mugavad nahkistmed, mis on ilmestatud oranžide õmblustega. Armatuurlaud ja keskkonsool on osati kaetud nahaga (või vähemasti selle imitatsiooniga), mis jätab soliidsema üldmulje kui vanemates mudelites domineerinud plastik.